Friday, May 5, 2017

Αυτοδιάθεση για διαχείριση θυμού

«Δε χρειάζεται να αποδείξω τον εαυτό μου σε αυτήν την κατάσταση . Μπορώ να παραμείνω ήρεμος»

«Όσο είμαι ήρεμος, ελέγχω τον εαυτό μου»

«Δε χρειάζεται να αμφιβάλλω για τον εαυτό μου. Το τι λένε ο άλλοι δεν έχει σημασία. Ο μόνος που μπορεί να με κάνει να θυμώσω ή να με κρατήσει ήρεμο είμαι εγώ»

«Ο θυμός μου είναι ένα σημάδι  ότι ήρθε η ώρα να μιλήσω στον εαυτό μου και να χαλαρώσω»

«Δε χρειάζεται να αισθάνομαι ότι απειλούμαι  απ’ αυτήν την κατάσταση»

«Τίποτα δε με υποχρεώνει να είμαι ικανός και δυνατός συνέχεια. Είναι φυσιολογικό να αισθάνομαι αβέβαιος ή μπερδεμένος»

«Είναι αδύνατο να ελέγξεις άλλους ανθρώπους και καταστάσεις. Το μόνο που μπορώ να ελέγξω είναι ο εαυτός μου και ο τρόπος που εκφράζω τα συναισθήματά μου»

«Είναι φυσιολογικό να αισθάνομαι αβέβαιος ή ανασφαλής κάποιες φορές. Δεν χρειάζεται να ελέγξω άλλα άτομα ή καταστάσεις»

«Μπορώ να επιβιώσω αν κάποιοι με κριτικάρουν.  Τίποτα δεν ορίζει ότι πρέπει να είμαι τέλειος»

«Αν κάποιος θέλει να εκραγεί από την οργή και τα νεύρα του, είναι δικό του θέμα. Δε χρειάζεται να απαντήσω στο θυμό του ή να αισθανθώ ότι απειλούμαι»

«Είναι εντάξει το να απομακρυνθώ από έναν καυγά»

«Είναι ωραίο να έχω τη συμπάθεια και την έγκριση των άλλων, αλλά ακόμα και χωρίς αυτά μπορώ να δεχτώ και να αγαπώ τον εαυτό μου»

«Είναι αποδεκτό το να κάνω λάθη»

«Οι άνθρωποι θα συμπεριφέρονται όπως εκείνοι θέλουν, όχι με τον τρόπο που θέλω εγώ»


«Νιώθω θυμωμένος, αυτό σημαίνει ότι πίσω από το αίσθημα του θυμού είτε έχω πληγωθεί, είτε φοβάμαι, είτε νιώθω ότι απειλούμαι»

No comments:

Post a Comment